Direktlänk till inlägg 11 maj 2012

En början

Av Katten Devilish - 11 maj 2012 15:24

tjoho!Efter lång tids funderande har ja nu bestämt mejför att börja blogga. Hur detta kommer gå vet inteens ja :PSå, kort om mej då.namn- kalla mej katten, de gör allaålder- precis fyllt 20bor- du kommer aldrig hitta hit ut :Pbor med- 4 katter, 1 hund, 1 hamster och pojkvän.status- förlovad/sambointressen- musik, teater, dans, film, djurenjobbar med- för tillfället inte ett skitvill ni veta mer om mej så följ min blogg :Pska försöka blogga varje dag men ja lovar inget :P

 
 
Gabriella

Gabriella

12 maj 2012 11:09

Fin blogg!
Kolla gärna in min blogg också, just nu har jag en frågestund!

Kika in & lämna en fråga!

http://gabbis.devote.se/blogs/19236334/fraagestund.htm

http://www.gabbis.devote.se

Katten Devilish

12 maj 2012 14:19

tack :)
kommer inte på någon fråga just nu men kollar in senare :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katten Devilish - 18 oktober 2012 22:48

Tjo!länge sen ja skrev nått nu, haft lite annat att pyssla me. har  flyttat ihop me killen helt nu, hängt på en teater grupp, fått en halv lillebror å lite annat ja inte kommer på just nu :Pså, min lillebror heter Melvin å har samma pappa som mej (...

Av Katten Devilish - 26 maj 2012 20:22

Min pojkvän bestämde sej för att va me i en blogg lek å drog me mej iden oxå :Pleken går ut på att man får fem ämnen att skriva om och man ska ge fem ämnen tillbaka.utmana någon som e med i leken genom att komentera ett blogginlägg eller via facebook...

Av Katten Devilish - 17 maj 2012 17:33

Ja som ni alla antagligen vet så e de den 17 maj idag, lite festligheter för norskar å deras vänner.Eftersom min pojkvän å många av våra vänner e norskar så  ska även ja va me på årets traditionella firande :PFolk sammlas i parken å spelar brännboll,...

Av Katten Devilish - 16 maj 2012 22:37

Va på bio me älskling idag :) såg "dark shadows"  ja tyckte den va jätte bra.den hade allt en bra film ska ha enligt mej, romantik, vampyrer, skräck, komediå ett perfekt slut. Kan inte bli mycke bättre tycker ja :DNär man kom hem blev man överfallen ...

Av Katten Devilish - 14 maj 2012 17:33

Inatt dog min hamster Linuz :'( Blir begravning ikväll. Buren är rengjord och bortplockad. Jobbigt....   Dagens känsla- sorg Dagens ord- begravning Dagens låt- Rest in peace (james masters/spike/ buffy the vapire slayer) Dagens färg- ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

katten-devilish


Ovido - Quiz & Flashcards